Man måste börja tidigt


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + fjärrutlösare

Har redan börjat packa inför Falsterbo i helgen, åker nämligen på torsdag kväll till Elin och övernattar där. Det blir en tidig fredag... Ser inte fram emot att ställa klockan på typ 04.00, men jag ska inte klaga. Allra första gången jag åker dit och det är tack vare Elin och hennes mamma, måste säga tack! Vilken chans jag har fått! Ser fram emot det hära nu så det är inte sant... Och jag borde sluta skriva om hur exalterad jag är över denna händelse (;

Måste även säga tack, till My, som sliter med min bloggdesign. Jag är inte den lättaste om man säger så (; Den kommer att vara så stilren, men enkel, stora bilder och faktiskt kommer menyn att se helt annorlunda ut. Den ser helt underbar ut! Jag har juh VIP för att se hur det går lixom, haha. Nej men den kommer att bli grym! Kommer bli ett stort lyft för bloggen :)

Kommentarer
Postat av: my

så lite så :D Den är ju klar nu, eller för mig iaf, men de verkar inte funka för dig :(

2011-07-06 @ 17:08:02
URL: http://monkiapa.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0