Playa de la Råksjön #2


När vi rodde ut till våran lilla ö så möttes vi av en söt hund som simmade mot oss. Och bokstavligen, den låg i vattnet hela dagarna! Söt, söt :)


Klockan halv 5 på morgonen var jag upp på en kisspaus, och möts av denna vackra syn. Helt underbart vackert! Tyvärr blev inte bilden helt rättvisa mot hur det såg ut igentligen, men den tiden på dygnet är man inte allt för pigg så halvsov väl mer än vad jag fotade (;


Själv satt man väl och dagdrömde hela veckan. Jo men faktiskt, det var nog vad jag gjorde. Och kanske ser ni den extremt fina brännan jag har på bilden, den är nästan borta, och den kom till efter 3 dagar i Falsterbo.


Efter regn kommer solsken, och en regnbåge. Den var otroligt vacker. Det roliga var att regnbågen både startade och slutade i vattnet, ingen skatt för oss inte.

Bilder fotade med Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6 eller Tamron 17-50/2,8.
Fotograferade under den veckan jag var i stugan, 11-15/7.

Kommentarer
Postat av: Fanny blomkvist=)

Bilden högst up tyckte jag var en jätte fin bild..=) Jag har två sånna/såna raser hihi=)



Hej då:)

2011-07-26 @ 11:21:40
Postat av: jessiewadst

naaw va söt hund :)



kika gärna in på min blogg och släng iväg en kommentar :)



2011-07-26 @ 18:41:50
URL: http://jessiewadst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0