Vilken kväll!

Ojoj, vad kul man hade igår ändå. inte för att man träffade på så många av de man kände men några nya för mig träffade man istället. Pusskalas med killar, kissa i buskarna och snacka gärnet med en massa roligt folk, så tror jag att man kan sammanfatta kvällen (;
Dessvärre var det några i sällskapet som mådde mindre bra innan kvällen hade börjat...

Och så ska jag kanske lägga upp de sista Falsterbo-bilderna, fattas tyvärr 2 kommentarer om bilderna på inlägget. Så bara kanske. Har lite andra bilder som ska visas oxå, så kanske kan ta dom före.

Denna dag blir det att tagga om, ikväll blir det Sommarkväll med riktigt härliga filurer som jag inte träffat på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0