9ornas bal

Ännu ett år ska jag få vara med och uppleva Örbyhus skolas 9or när de har sin bal. Det är så otroligt fint! Hur fina alla är, i sina långa klänningar, håruppsättningar och killarna med sina kostymer, slips och skjorta.


Foto: Mamma, Nikon D60 + Nikkor 18-55/4-5,6

Första året, 2009, var det jag själv som slutade 9an. Hade så fantastiskt roligt! Skulle mer än gärna vilja uppleva det ännu en gång!



Nikon D60 + Nikkor 18-55/4-5,6

Andra året, 2010, fick jag en förfrågan av de som gick i 9an om jag kunde fotografera de innan balen. Självklart ställde jag upp på det! Blev många fina bilder, men förhoppningsvis blir det bättre bilder i år, nu när jag kan mera och har helt annan utrustning.
Även detta år var det superroligt att få vara med på balen, men som åskådare och fotograf denna gång. De hade garanterat lika roligt som jag hade på min bal.

Och nu är det dags för min syster att sluta 9an, och även i år ska jag fotografera balen.

Kommentarer
Postat av: Dessie

fyfan, hade ni bal i den där kåken? :O

2011-06-08 @ 20:33:31
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0