En vecka i taget

Bloggpausen var inte tänkt att bli i början, men efter att veckan började så märkte jag att det blev mindre dator = ingen bloggning. I slutet av veckan var jag inte ens hemma på 2-3 dagar. Denna vecka har det hänt så otroligt mycket, så nu får ni hela veckan i bilder!



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Tisdagen var min dag, det blev Uppsala med älskling och äta på Jalla, sallad, mums! Och sen bio, nya Pirater 4. Den är bra, och sevärd. Men de andra 3 filmerna är klart bättre. Supermysig dag som avslutades med ett paket från älsk, innehållande ett stenhjärta. Tack hjärtat!
För er som inte vet, jag hatar att fira min fördelsedag (;



Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6 & Tamron 17-50/2,8

Onsdagen inleddes med att kolla när studenterna sprang ut från skolan. GRATTIS! Igen :)
Blev kvar hos L som tog studenten även han, blev lite Brorsans och sen guitar hero spelande hos PP! Riktigt rolig dag med en massa knäppa killar.


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Torsdagen kom släkten för att fira mig som fyllt 18, syrran som fyllt 16 och pappa som fyllt 46. God mat med efterrätt och lite presenter i form av pengar och smycken. Trevligt att träffa alla igen!





Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 & Sigma 70-300/4-5,6

Fredagen blev det huvudstaden och Barkarby Outlet. Blev lite shopping av skor och en keps, provade mycket olika kläder men inget passade.
Senare på kvällen tog jag tåg och buss ut till skogen. Älskling mötte upp mig och årets första dopp blev avklarat! Det blev även lite fölisfotande.


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Lördagen blev det mera grattisfirande. Men denna gång för älsklings lillasyster Alva, som fyllde hela 3 år! Släkten kom och det resulterade i vattenkrig, hoppa en massa studsmatta och supergod cheesecake!
Senare under dagen fick jag skjuts till ridskolan för att spendera resten av kvällen där med Helena.




Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

Söndagen var det tävling på schemat, klockan ringde 04.15 på morgonen. Trött tjej! Iväg till stallet för att göra i ordning hästen och packa in allt i bilen. Ca 05.50 rullade bilen iväg mot Falu RK.
2 klasser skulle hoppas, 110 och 120. Första klassen gick suveränt, nolla och 8:de placerad. Andra klassen var debut för Helena och Luciano, hennes relativt nya häst. Efter att sett några ekipage, där de river och vägrar en efter en kommer Helena och Lusse in på banan och rider skärmmande snyggt, tyvärr ett pet i omhoppningen men som ändå räckte till en 6e placering! Grattis Helena!

Kommentarer
Postat av: Dessie

satan, du har haft lite o göra du xD haha



föressten är det nån som har lagt till dig på skype? :O xD

2011-06-06 @ 16:27:32
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv: haha, okej xD



det fanns flera linda så jag chansade på att en va du xd

2011-06-06 @ 17:45:59
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv: hahah jaa ;D

2011-06-06 @ 17:49:30
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0