Har hänt lite sen sist



Shopping i torsdags.

Jag är tillbaka, har saknat att blogga, men har dessvärre inte orkat. Jag hoppas ni förstått vad som har hänt, utan att jag behöver sitta och förklara, det kommer jag ändå inte att göra i nuläget.

I torsdags drog jag själv in till Uppsala och shoppade lite, det som syns på bilderna fick följa med mig hem. Riktigt nöjd!

Fredagen spenderades med Jossan tills hon skulle jobba, drog till Dessie och blev lite härligt smittad! ;D Men nu kan jag äntligen beställa och betala genom eBay. Så hela 4 saker är på väg hem till mig i nuläget. Mestadels kamerasaker, så det ska ni få se när allt kommer.

Jag har även pratat med Elin, min fotokompis, och nu har hon övertalat mig till att följa med till Falsterbo Horse Show. Så 3 härliga dagar kommer att spenderas nere i skåne med Elin och hennes mamma! Tack Elin :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

jag ska gifta med med klänningen! ;O bra jävla kär i de där linnet du hade på dig med ;)

heh, opps blev du sjuk? (A) :(

2011-06-19 @ 01:21:01
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0