Inte ens halvklart




Det blev en längre tur hos mormor än vad jag trodde från början. Blev nämligen så att jag fick med mig hela 9(!) små påsar med smycken hem. Tyvärr hinner jag inte att fota alla smycken idag, för nu är det lite annat att tänka på.
Sponsringskuverten är klara, men inte så mycket mer än det. Kameran ska fixas, plocka ner allt i väskan, försöka fixa nåt att fika under dagen, kläder för olika väder, kolla vad det blir för väder och hoppas på moln eller sol och inte regn, och allt annat. Duscha har jag inte hunnit med heller.

Kanske dags att rappa på då!

Kommentarer
Postat av: Dessie

varför massa smycken? :P :O

2011-06-13 @ 00:05:13
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0