Problem blandat med fotografering

Har haft problem med Internet, speciellt igår. Har lite problem även idag. Virussöker datorn om vartannat. Jävla skit.

Men igår hade jag ändå inget intressant att skriva om, Jossan var här hela långa dage, vi kollade på film och hade det allmänt kul och myys :) Sedan blev det för min del en låång biltur till Gävle för att snurra runt där inne. Uppkörningen är alldeles för nära nu...

Idag har jag vart till ungdomsmottagningen sådär på förmiddagen (; Sedan snabbt springa till bussen för att ta mig till ridskolan. Väl där blev det en massa hejjande på folk, och skrämmande nog visste alla på ridlägret vem jag var, fast jag själv inte har en susning vilka alla dom var. Haha.

Blev ändå en massa fina porträttbilder på Helenas 2 hästar, visar senare! Blev även en tur till sommarhagen och fota lite hoppning av terränghinder, kul kul!

Nu sitter jag här hemma, funderar på att springa igenom duschen och om jag ska orka ta mig till ridskolan i natt igen. Spökrunda denna gång för de söta små barnen (; Men tror att jag börjar med att ladda in lite härliga bilder från kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0