Träskpaddan har vart ute!


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + fjärrutlösare

Har för typ första, nej okej, andra gången denna sommar legat ute och solat! Woho, jag känner mig stolt. Fick iaf lite färg, okej väldigt stolt. Men allra bäst skulle det vara att ligga nere vid Vendelbadet, Rullsand, Stenbrottet eller Aspo. Härliga sommar!

Nu är jag på språng igen, låg ute i ca 1 timme innan jag var tvungen att slänga mig in i duschen. Svettigt. Iaf så har jag nu packat all kamerautrustning för att bege mig till Tierp, tom stativet ska följa med! Måste vara första gången den får vara utanför tomtgränsen sen jag köpt de...
Tillbaka till saken, jag ska bli fotograferad av Dessie. Med kameran, annars skulle inte allt de behöva följa med (; Vi tar oss senare till ridskolan där det blir mera foto av tottohästar och kanske lite annat krux.

Hare bra medans jag är borta! :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

ser skönt ut ;)

2011-06-29 @ 00:35:38
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0