Vilken dag


Nikon D60 + Sigma 70-300/4-5,6

Börjar dagen med att vakna 30 min innan klockan ska ringa, inte kul. Kliva upp, fixa sig och ta tåget till Tierp. Går direkt till ungdomsmottagningen där jag hade tid. Efter det blev det banken, så nu är jag officiellt vuxen! Haha, har ett konto så jag kan betala räkningar, fakturor osv (;

Sen blev det en snabbis på apoteket för att köpa allergitabletter, verkar funka oxå för den delen! Sen blev det en stor macka på hemköp med dricka och en pyyytteliten godispåse med endast geisha-godis i (;

Sist blev det en körlektion, härligt! Körkortet närmar sig ännu en gång, och det är lite skrämmande. Hoppas att bror min fixar mammas bil så jag kan ta mig extremt många turer i veckan som kommer. Måste få in detta nu!

Och nu undrar ni varför det är en bild på ett tåg? Jooo, självklart ska UL göra det igen! Börjar med 30 min försening, som sedan övergick till inställt. Alla byter tåg som gör att det blir 10 min försenat, tåget rullar iväg men mellan Tobo och Örbyhus blir det en 5 min paus av någon anledning som inte hördes pga allt folk. Så 1 timme senare är jag äntligen hemma! Wiho (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0