Jag lever!

Kom hem väldigt sent igår bara. Så sent att jag gick och la mig på en gång. Men jag har lite bilder att visa er och kanske att jag klipper ihop en film av när jag red Minty igår. Det gick bra att rida, han var lite okoncentrerad till en början och stod mest och hoppade på stället än att gå framåt. Men mot slutet. Vilken känsla! Det är verkligen en häftig ponny det där. Han var så sjukt fin i traven, satt ner och red en massa serpentiner och han lossnade riktigt fint och kom fram till bettet så fint. Behövde typ bara sitta där i slutet, rakrikta och ställa om till nästa båge. Så fin! Han släppte bettet någon gång men det var bara att rida honom fram igen. Galoppen gjorde han jättebra med. Tränade på en 8-volt med en avsaktning innan omställning. Inte direkt skritt men en travvariant blev det iaf. Böt ut avsaktningen lite då och då till ett galoppombyte och dom satte han gallant de flesta gångerna. Kommer kanske en film senare då (;

Det blev även glassätande! Vad trodde ni? (; Haha, så en Ben&Jerry´s blev det allt!

Kommentarer
Postat av: claudia

Hej fin blogg ;)

Hur mår du då ?

2011-03-09 @ 11:17:21
URL: http://claudiautank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0