Längta


Nikon D200 + Nikkor 80-200/2,8


Tyskland, Nikon D60 + Nikkor 18-55/3-4,5

Har äntligen brottats klart med dammsugarn. Han vann nästan! Nej, men skämt åsido. Har inte gjort något vettigt idag. Försökte att fixa en sak på bloggen som gjorde något med hela Internet så blev utan det i nån timme... Det är nu borta.
Kolade på en värdelös film om Black Beauty, inte samma som jag har sett förr. Så försöker få tag i den nya, eller aah. Den jag vill se.

Nu dunkar jag musik för fullt i huset, ensam hemma och lyssnar på min partey-lista, självklart spotify! Saknar en massa sommar och sol, sena sommarkvällar, bad och helgalna fester.

Ska hoppa in i duschen, göra något vettigt av mitt liv. Nej jag skojade. Ska bara duscha för att vid halv 6-6 åka till Tierp och träffa på en kompis som tävlar i morgon. Åker med som hästskötare och fotograf.

Och nu när jag nämner det, längtar till utomhussäsongen börjar! Dagarna på tävling är väldigt roligt, även fast de tar en hel dag. Lika roligt att följa med kompisar som tävlar som att stå på banan själv och fotografera, fast bäst är nog att få tävla själv.

Bloggtorkan är igång, kommer inte på något roligt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0