Pluggeliplugg


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Sitter här igen, med min lilla söta körkortsbok och överstrykningspennan. Boken blir så fint blå.

Dagen har inget att erbjuda, vet inte ens vad som kommer att hända på UNT, typ. Kanske blir något litet jobb om jag förstått det rätt :)
När jag kommer hem planerar jag att försöka komma ihåg att städa rummet (; Sen vill nog matteboken att jag ska plugga lite till provet i morgon. Körkortsboken lockar alltid med min roliga penna, sen hoppas jag att det blir något annat roligt oxå som händer. Kanske ska dra på en ansiktsmask? Hmm, verkligen något att fundera på.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

HAHA Den där tvingade pappa mig att läsa inför moppeprovet, bara för att vi sen på teorin upptäckte att den hade en egen bok, som var på typ.. en fjärdedel av körkortsboken xD

2011-03-10 @ 16:06:23
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Ja, det är skönt! :D

2011-03-10 @ 16:13:58
URL: http://gazeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0