Samtal


Bilder lånade från CyberPhoto.

Har pratat klart, tog ett tag innan jag fick tag i personen. Har pratat, lugnt och fint, berättat hur det låg till. När jag beställde min Nikon D300s från CyberPhoto var den trasig, det tog 1 månad innan den var hel och jag hade den i handen, drygt.
Skulle få en kompensation för det och fick mejl ang det i november förra året. Fick aldrig något svar, så idag ringde jag och sa det. Så i början på nästa vecka kommer ett batteri och minneskort hem till mig. Härligt! Jag kommer även att få % på min nästa beställning som jag gör, som förhoppningsvis blir någon dag nästa vecka :) Vet ej hur mycket % det är om, men jag gör beställningen genom den här personen som jag har pratat med, så fixar vi det då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0