Utökar utrustningen


Bild fotad med dålig mobilkamera

Har tillfälligt utökat min kamerautrustning för kvällen, har fått låna min handledares objektiv och blixt! Känner mig väl förberedd med utrustning till kvällens jobb. Ska nämligen ta mig till skolans matsal, och ha ett jobb där under kvällen. Låter konstigt att jag ska vara där, men faktiskt så har skolans HP 3or en modeshow ikväll. Min handledare tyckte att jag kunde ta mig an jobbet själv så det gör jag.

Har tryckt ner all utrustning i min lilla väska, knappt att det får plats. Eller, ett objektiv får vara hemma, det fick inte plats. Men det är mitt Sigma 70-300/4-5,6 så det gör inte något då det är för långt :)

Just! Objektivet jag lånat är ett Nikkor 18-200/3,5-5,6 och blixten heter Nikon Speedlight SB-600.

Kommentarer
Postat av: linnea

lugnt det :) hehe hoppas du kanske kikar in på min blogg något :)

2011-03-03 @ 19:42:43
URL: http://linneeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0