Händer mycket i mitt lilla liv

Idag har jag haft körlektion och varit till tandläkaren. Peta i munnen blev först, gick fort som hela 15 min! Härligt att det inte blir återbesök 2 ggr om året längre utan bara 1. Att det börjar se bättre ut :)
Körlektionen gick mycket bättre än sist! Var själv mycket lugnare och lite säkrare i stadstrafiken, mycket att tänka på ska jag säga (; Har 2 körlektioner till inbokade. Har även flyttat fram min uppkörning några veckor (och nej, jag tänker inte säga när och var jag har uppkörning).

Träffade på PP, en kompis inne på bilskolan i Gävle, pinsamt värre när båda satt i bilen. Tyvärr, men du fick allt köra först (; Haha!

Och i veckan kommer det hända mycket, shit, hur ska jag hinna med allt? Fotograferingar, Uppsala, party, student, krogen?, tävlingar och allt annat som händer. Så bloggen kan bli lite lidande, men ska försöka hinna med lite uppdatering iaf. Kanske kan tidsinställa några inlägga, om fantasin tillåter det vill säga (;

Kommentarer
Postat av: mund

sv: haha jag skriver av allt som står på kameran nu bara (a)



Canon powerShot

SX30 IS

2011-05-30 @ 20:49:15
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0