Last day...

Idag var en lite sorglig dag på praktiken, det var nämligen min allra sista dag på UNT Tierp.
Det har varit så roligt på min praktik, den bästa platsen man kunde hitta! Har haft roliga saker att fotografera, lärt mig extremt otroligt mycket. Haft de bästa arbetskamraterna, busat med Daisy men även haft de tråkiga kontorsdagarna. Som på en riktig arbetsplats. Tack! Tack, Anders! För att du tog din tid :)

Min praktik i lite bilder,

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Var en sväng till Vendel, pratade med en kille om Husby och Vendel. Fotades med sin vikingahjälm som hittats vid Ottarshögen om jag minns rätt.


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8
Spenderat en massa tid med Christers söta hund Daisy. Snacka om att man är bäst! Bushunden lyckades jag få ännu busigare, skälla kunde hon minsann, vare sig alla trodde det eller ej (;


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Allra första dagen, åkte vi till enn kaninslakteri. Fick höra hur det funkade med det, kolla in kaninerna och även smaka på köttet. Riktigt gott.


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Fått vara på och se Sveriges första dragracingbana som är godkänd för EM-evenemang, höra allt bakom tidningen skriverier. Riktigt häftigt att jag vet mer om Tierp Arena än de som bor i Tierp (;


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Har åkt otroligt mycket bil, fram och tillbaka, och ännu en gång. Men det är inte så farligt, med trevligt sällskap funkar allt (;


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Fått se hur det funkar efter en storm, hur de arbetar med ledningarna. Hur farligt det kan vara, men även det häftiga i arbetet.


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Jag har varit på min egen skola ett antal gånger och skrivit om olika saker, har fått många konstiga blickar på en när man traskar in på skolan med 2 kameror i högsta hugg (;


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
Fått vara på många olika platser och fått veta mycket saker innan alla andra. Här var vi på bilbioteket och intervjuvade en kvinna eller 2.

Och detta är bara några av alla bilder som jag har ligger på hårddisken.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskade min praktikplats, det var så roligt hela tiden. Har fått träffa så mycket människor, sätta sig in i deras situationer, lyssna, skriva och fota. Det är så roligt! Jag hoppas verkligen att någon annan tar sig tid och fixar en sådan här bra praktikplats, Ander, min handledare, är alltid så trevlig, rolig och har något för sig. Med bra arbetskamrater och folk som tror på en fungerar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0