Kassaträning

Hittade ingen passande bild...
Som rubriken lyder så har jag haft träning i kassan idag. Så sjukt kul! Men så lätt det är att bli stressad, minsta lilla man gör fel så stressar jag. Uscha, brukar inte bara sån. Så hela min dag på praktiken har helt enkelt vara att lära mig kassan, så har fått öva själv och med kunder, inte det lättaste som många kanske tror (; Det är mycket att tänka på.

Annars så har det inte hänt allt för mycket, jag har vart till optikern igen för att kräva lite pengar tillbaka pga att de gjorde fel och vi upptäckte det, som tur var :) Sen ska jag även få hem ännu en biobiljett, alldeles gratis. Det käns bra (; Snart blir det väl bio för mig och älskling igen. Jag har även inhandlat världens sötaste mössa som jag kommer att ha på huvudet 24/7. Ni ska få se bild på den senare, eller i morgon.

För nu ska jag hem till min älskade kille som väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0