En god frukost, bra start på dagen



En hemmadag till, har fruktansvärt ont i kroppen, aj aj.
Har legat vid tvn hela förmiddagen, så kändes att något vettigt behövde göras oxå idag. Så ett sparkonto på Internetbanken har jag nu fixat, yes! Då kan jag inte göra av med pengarna (;
Har även städat igenom min garderob lite snabbt, inga nya fynd direkt, men lite gammalt fick åka ut. Så nu är den snygg och prydlig igen :)

I skrivandets stund vill jag till älskling, som jag för övrigt sov med i natt, men ändå. Får se om jag kan ta mig till han senare när han kommit hem. Nu ska jag kolla lite Ghost Whisperer tror jag allt (; Lnge sedan jag sist såg ett avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Jossa

sv: haha tvek på det hörru ;)

2011-10-13 @ 08:29:27
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0