Fix och trix



Plockat fram nästan allt smink jag har, det blev lite grann får jag säga. Fast det finns folk som har sjuuukt mycket mera än mig (; Men min "samling" har börjat bli stor. Inte för att jag samlar på det.
Klädseln för kvällen hänger på en galge, och det blir tunt, uscha kommer frysa ihjäl (; Maskerad är man inte allt för ofta på. Min outfit får ni se senare, kommer ändå inte att bli klar innan jag åker hemifrån. Jossan ska fixa mitt hår på förfesten.
Men bilder kommer ni garanterat att få, har däremot missat förra helgens bilder, men de var inte allt för roliga eller sånt som inte kan visas, haha.

Inväntar älskling så vi kan äta, sen blir det dusch och en massa fix. Som sagt, ni får se våra outfitar senare när det börjar bli klart (;

Kommentarer
Postat av: my

oj vad mycket smink ;)

2011-10-29 @ 17:06:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hoppas ni får en superrolig kväll!

Ser fram emot bilder med utstyseln på =)

2011-10-29 @ 19:34:10
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0