Fredagen och lördagen i bilder


Vacker solnedgång från älsklingens fönster, mm! Synd på ledningarna som går rätt igenom bilden, annars underbar utsikt!


Bowling i Östhammar, disco. Mycket roligt! Det var jämt i toppen mellan syskonen, kul kul :) Själv slutade jag på en 3e plats av 4.


L får ett samtal från sin kille, vi tar bilen och kör mot honom. En krock med annan bil och på bilden byts det däck för att kunna köra den hem. Många konstiga blickar blev det från mötande bilar (; Ingen större skada skedd och ingen blev skadad, som tur var!


Älskling tog en pilsner till middagen så jag fick snällt sätta mig bakom ratten och köra oss hem mot mig. Trevligt! Väl hemma blev det brått för mig, för att sedan agera lite taxi åt 4 brudar med älsklingens bil. Snäll grabb jag har!

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

Hej, visst var det du som fotade på akka? Skulle jag kunna få se bilderna på mig och Wanda? :D



2011-10-03 @ 10:38:51
URL: http://tlop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0