Garagestund




Nikon Coolpix s3100

I söndags när man vaknat runt 11 och klivit upp vid 12, legat framför tvn i några timmar osv så funderade älskling på om det kanske var bra att försöka laga baslådan i bilen. Den hade - av någon anledning - gjort frivolter i bakluckan så att några sladdar gått av på mitten (; Svängde lite tvärt, ojah, det kan man säga. Så att dra om lite sladdar från stereon bak till lådan blev den dagens sysselsättning.

Alltid lika kul att se på när älskling jobbar, själv är jag för handikappad för att förstå mig på sånt där jobb. Men någon gång måste jag väl dra på mig smutsbyxorna och ligga under bilen för att bli ännu lortigare (;

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Förstöra min pålle?? asså nu har du ju fått nån störning i hjärnan linda ;)

2011-10-25 @ 15:04:14
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Patricia

Svar: Förstår att det kan kännas smått hopplöst då, men ett annat alternativ kan väl vara att bli medryttare istället då kanske? Då håller du ju igång dig själv i sadeln iaf tills förhållandena blir helt andra och du har råd att köpa din egen =) Tycker det är synd om du lägger ner sökandet och ridningen helt om det är så att du verkligen vill rida. Måste ju finnas nån som vill ha lite hjälp i vardagen.... hoppas jag. =)



Hum.... du har kanske redan andats tillräckligt med slipdam från din brors bygge för att inse att har man väl gett sig i kast med bilar så blir det ofta mer arbete än man tänkt ;) För visst är det väl han som har den orangea 200sx:en?



Ha det toppen tjejen!

2011-10-25 @ 18:05:14
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0