Haha!


Foto: Älskling, Nikon Coolpix s3100 "Lille blå"

Alltså, vad är det jag gör?!
Kul är det att kolla igenom lite bilder efter att älskling har hållt i lille blå, som han har döpt om den till. Av någon anledning tycker han den är mycket lättare än min D300s? Undra varför (;
Och på tal om min bebis, har knappt rört den de senaste dagarna. Snyft, jag har nu världens fotoabstinens. Men istället sitter jag här inne vid datorn och kollar ut genom fönstret och ser bara svart. Jippie...

Det visar sig om jag tar mig till skolan i morgon, skulle inte tro det, men man kan alltid hoppas. Om inte, då är det lite att göra på datorn, bilder, bilder och lite mera bilder. Kanske ska försöka mig på ett CV oxå? Lite extrajobb skulle inte sitta fel, och speciellt inte på det som jag funderar på. Visar sig i morgon om jag kommer upp ur sängen, kanske kan bli bra bloggning då oxå för den delen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0