Helgens äventyr

Fredagens bravader blev en massa go'a vänner, god dricka, spelande och raggarrunda mot Tierp och annat roligt folk. Som följd av det blev det tidig hemfärd med älskling och en baslåda om slutat fungera.
Lördagen blev tidig, uppe med tuppen - nästan iaf - för att ta oss från älskling, hem till mig, och vidare till Österby och stöpa lite ljus. Ungefär halva dagen gick åt till det. Hemma runt halv 5, hemma och slöa lite, ta mig till stallet och veta vad jag ska göra och sedan ta oss till älskling igen. En massa bilåkande blir det.

Sedan blev det att köra bil hela lördagskvällen, kul kul! Resten av sällskapet var mer eller mindre nyktra och full bil blev det allt. Köra hit och dit i Östhammar - där jag hittar som bäst, not - för att allt som oftast stå på en bilparkering och snacka skit med en massa folk.

Idag har jag en lite seg kille brevid mig i soffan, så en mysdag sitter bra (;


Kommentarer
Postat av: Tessan

såg dig i öst ;)

2011-10-23 @ 18:09:15
URL: http://tesssanss.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jadu, tänkte inte riktigt på det, sen försvann du helt plötsligt :o haha

2011-10-23 @ 20:08:46
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0