Lite plugg, och ännu mera


Nikon Coolpix s3100

Har varit väldigt pigg i skolan idag, för att vara mig (; Börjar psykologin med att försöka göra klart en powerpoint till en redovisning till på måndag. Sen ska man ha uppsats oxå, prestationsångest blir nog mitt ämne.
Svenskan gick även den, inget roligt hände, ännu en uppsats att skriva. Sluta hela 8 minuter tidigare pga envis lärare (; haha.
Samhällslektionen måste vara den roligaste på hela fredagarna, så intressant! Blir helt uppslukad i allt han säger, spännande :) Lite frågor att svara på där med, mycket plugg blir det för min del nu.
Avslutar med lite turism och sitta vid en dator, haha (;

Nu ska jag hjälpa mamma med tacosen, hacka hacka! Sedan går jag upp till en vän för lite tjejkväll, massa snack och god dricka. Låter som en bra fredag det hära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0