Money, money


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Lbivit inringd från praktiken för att jobba. Sprang igenom duschen och fixade mig för att alldeles snart sätta mig på tåget och ta mig till Uppsala. Vet inte hur länge jag jobbar, men jag säger bara en sak. MONEY!

På tal om pengar, fick studiebidraget idag - som för alla andra studenter - och jag kunde föra över mera sparpengar än vad jag trodde. Så skööönt! Bra att spara lite grann, har mycket som ska göras för min del (; Och nu blir det mera plus på mitt konto! Jag borde skriva klart mitt CV oxå, då kanske det blir ännu mera plus på kontot :)

Kommentarer
Postat av: Engman

slutar två, har praktik. Men då äre ju ljust så de e bara o komma :DDDD

2011-10-31 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0