Som det kan va


Nikon D300s + Nikkor 80-200/2,8

Ibland älskar jag verkligen folk, speciellt dom som beställer bilder av mig. Skickar iväg mejl om att dom vill köpa si och så många bilder, jag skriver tillbaka och när dom får höra priset de ska betala så svarar dem inte längre, priset var alldeles för högt och att jag inte borde sälja bilder för de är inte så bra eller för dyrt.

Varför håller jag på med detta för? Man får bara skit om det inte passar ryttarna själva.
Lägga kameran på hyllan och satsa på något annat? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

folk alltså.. de fattar nog inte hur mycket tid och speciellt hur mycket pengar man lägger ner på fotoutrustning, att få upp era tält på tävlingsplatsen o.s.v. de tar för givet att de kan få en bra bild på bra fotopapper för 50 kr, men så är det nog inte för någon fotograf med så bra bilder som era, man får bara inte en bra bild för så lite. det kostar och man ska ju kunna få tillbaka en del av det man spenderar på fotograferingen.. :)

2011-10-11 @ 18:53:58
Postat av: my

nej aldrig du är superduktig ju :)

2011-10-11 @ 19:50:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Matilda

det ska du absolut inte göra, du knäpper grymt fina bilder. folk som inte kan ta att kvalitet kostar ska inte heller ha sånna här fina bilder som du tar. Både på ponnyhoppet och på kråkhoppet hörde man hur folk berömde dina bilder :)

2011-10-11 @ 21:34:12
URL: http://brusboskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0