Strömsholmstävlingarna


Nikon D60 + Sigma 70-300/4-5,6

Något av det bästa med att ha körkort är att jag kan ta mig i princip vart jag vill. Så år 2012 kommer jag att åka till Strömsholm under deras stora tävlingar i juli. Det har jag redan nu bestämt mig för, och så ska det förbli. Jag har varit där 2 ggr, första gången minns jag bara att det regnade och regnade hela dagen (; Andra gången var förra året då min trogna D60 fick följa med mig och ta väldigt fina bilder på terrängen.

Nästa år, då ska det bli mer än terräng, då ska jag se lag-finalerna! Och en massa annat roligt :D

Någon annan som planerar att åka till Strömsholm i juli 2012? :)

Kommentarer
Postat av: my

grymt snygg bild med spegelbilden och allt vatten!

2011-10-19 @ 19:41:38
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0