Tråkigt inlägg utan bilder

Igår blev det bowling för hela högen, 4 pers var vi som åkte och den yngsta av oss tog hem segern. Inte bra grabbar! En öl för 20 kr lyckades vi med och själv fick jag i mig en Smirnoff, gott gott.
Lite bilkörning i Östhammar blev det, sjunga med i de få låtar jag kunde och prata en väldans massa skit. En fin fredagkväll. Väl hemma däckade vi i soffan för att sedan ta oss upp i sängen och somna.

Vaknade ganska tidigt idag, men det är juh för mysigt att ligga kvar under täcket med älskling så vi gick nog inte upp förän halv 12 tror jag. Frukost på det och sedan lite segande. Mitt i vårt segande blev det till att ta bilen iväg mot en grusväg och J hade krockat med en bil. Ingen större skada skedd, som tur var.

Nu blir det snart middag och sedan har jag tur att bli hemskjutsad. Har lite att göra till i morgon då det är tävling som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0