Brännboll

Nikon D60 + Sigma 70-300/4-5,6

Cyklar ner till IP och kollar lite brännboll. I min håla är detta en tradiotion som hållts i flera år, så måste ner och hejja fram mammas lag! Pappa är inte med i år :) Kom igen Hornkroken!

Angående igårkväll var det riktigt kul, tills det att de började spåra. Men en trevlig kväll fick jag ändå, satt med ett gäng killar vid kökbordet och försökte hänga med i samtalen, mestadels drev dom med mig... Haha. Slockan runt 2 tiden och vakna 4 igen för att hämta filtar och smsa en stund med en go grabb. Jo förtusan, det dära kan jag göra om :)

Ikväll blir det även lite bilar, PP kommer och hämtar upp mig senare idag för att ta oss till Uppsala och bilutställning. Fota, fota, fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0