Ingen tävling


Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6 | Paulina & Charonne

Jag skulle vara på ridskolan i detta nu och fota på den lokala hopptävlingen för häst, men istället sitter jag framför equipe och försöker följa mina vänner som hoppar. Det är så orättvist, jag vill inte ha denna hosta, som gör att jag nästan får upp gårdagens middag, jag vill inte vara förkyld och jag vill vara på ridklubben nu!

Jag får väl roa mig med en massa filmer, ligga still och hoppas att mitt sällskap för kvällen och natten kommer hem tidigare än beräknat...

Kommentarer
Postat av: my

jag har varit förkyld typ hela veckan. Har varit hemma från skolan hela veckan också. Hostan kommer efter några dagar också. Så jobbigt.....



Krya på dig!

2011-09-17 @ 11:51:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0