Inget speciellt

Gårdagen var en skitdag som slutade bättre, mycket bra för den delen (; Planer för fredag, yes yes!

Idag har det vart Gina igen, kände mig sjuk i morse men "orkade" inte åka hem så blev kvar och jobbade iaf. Haha, som tur var har det vart lugnt hela dagen. Så har inte behövt jobbar häcken av mig som förra veckan. Idag fick jag även jobba mera på lagret, så fruktansvärt skönt! Bara jag i hela rummet. Även lite larma, plocka med smycken och proven är som "min" nu (; Och jag som inte skulle köpa nåt mera, självklart har jag hängt undan 2 saker som ska med mig hem i morron, men grattis att jag ibland kan spara pengar (;

Nu ska jag knäppa en massa kort på nya saken jag hämtade ut idag, ska även rengöra sminkpenslar, kanske plugga lite och städa, städa och städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0