Nya inköp




2 inköp på Gina idag igen, shit jag kommer bli ruinerad. Linnet ska användas på lördag och kulturnatten(!), ringen var bara så fruktansvärt snygg att den fick följa med oxå. Letat länge efter en snygg orm-ring och nu hittade jag drömmen! Den kommer bli flitigt använd.

Sedan hämtade jag ut ett paket på ICa idag då (;

Nikon Coolpix s3100

Min nya resekamera, som kommer ligga i väskan heeeela tiden så att jag kan dokumentera mitt egna liv. Så som jag har längtat efter en liten kamera att ha med överallt. Nu slipper Becca alla dessa timmar med msn och skicka bilder, för nu jäklar ska jag fota mina egna överallt!

Kommentarer
Postat av: Dessie

satan va de där linnet satt snyggt på dig :P

2011-09-09 @ 20:18:13
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0