Vet ni vad det bästa är?



Nikon Coolpix s3100

Låten som spelas på BR leksaker blir tröttsam att bara lyssna på när man går in en snabbis, tycker synd om Becca som får höra den dagarna i ända under praktiken (;
En ganska lugn dag igen på Gina, och har hängt undan ännu mera kläder. Undra hur jag tänker ibland? (; Sjukt snyggt skulle de va att ha allt iaf.
Hjälpa en massa kunder, prata lite engelska och lära mig svara i telefonen. Min dag. Okej med telefonen menas att jag ska svara när det är undervåningen som ringer, alltså personelaen på Gina (; Bara att det är olika ringsignaler och jag kan inte riktigt skillnaden på dom än.

Duscha, plugga och plugga står på schemat ikväll. Kul...
Fixa tidsinställda inlägg till i morgon ska jag oxå hinna med, annars får ni det väldigt tomt under dagen då jag inte kommer vara hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0