Globen shopping

 
Detta är det som inhandlades under gårdagen. Stallboken, har jag velat ha länge och förstod att den skulle finnas där, så blev bland de första inköpen. Flera rhinestones från Kyro blev det med, så nu ska jag fortsätta blinga en massa (;
En HV Polo klocka i svart, för att kunna använda i stallet då jag alltid är beroende av en klocka. Mycket snygg är den! Lackade och blingade sporremmar, letade även efter ett par sporrar men hittade inga som passade. En massa ridstrumpor!! Först shoppade jag 7 par för 100 kr(!!!) och sedan blev det ett 3-pck Kingslandstrumpor med. Sista köpet blev det snygga svarta schabraket med luva. Jag skulle inte köpa schabrak men när jag såg priset kunde jag inte låta bli (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0