Snickerpraliner

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Påbörjade mina snickerpraliner förra veckan, men de skulle stå kallt i någon timme och sedan tog min tid slut. Så idag har jag gjort dom klara. Smält choklad i vattenbad och doppat alla praliner sen. Jag hoppas att dom kommer bli goda, har inte hunnit smaka än (;
 
Och uppdateringen är dålig, har ingen lust att uppdatera omvärlden om vad som händer i livet, för det är inte mycket. det kommer säkert igång senare, men har lite saker att fixa och göra. Så det visar sig. Kommer väl upp något inlägg då och då så länge.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter sjukt gott verkligen!

2012-12-18 @ 13:32:06
URL: http://www.lajke.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0