This Christmas

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu kommer en bättre bild på gardinerna i köket. Visst är dom fina?
Vi hade även lite julmys med en massa tända ljus i hela lägenheten för någon dag. Så mysigt! Med julstjärnora tända i fönstret och sedan en massa levande ljus. Mysigt!
 
Idag kunde jag inte ta mig till min enda lektion, de tågen jag skulle åka med var inställda. Jippie... Men jag har börjat dagen med att kolla på tv och diskat. Haha. Kul. Nu ska jag byta om för att ta mig till stallet och göra i ordning. Sedan ICA en sväng för att kunna baka lite. Ska städa gärnet så mycket jag hinner. Men toan och vardagsrummet behöver en rejäl makeover med allt damm. Haha. Dammsugaren har redan varit framme tidigare i veckan, så nu ska resten fixas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0