Bra att ha



Efter skolan idag, så tog jag tåget till Uppsala och blev lite pengar fattigare och saker rikare.
Var in och hälsade på hos Gina, trevlans! Fick med mig ett par vantar och trosor därifrån :)
Fast Åhlens var prio ett idag, foundation, hårsnoddar och nagelfil. Vad det behövdes!

Sedan blev det lite impulsköp på Ur&Penn med 2 assnygga earcuffs. Jag har sagt till mig själv att jag ska ta ett hål till i örat, ovanför ett av de hål jag redan har, och nu blir jag lite tvungen, för nu har jag köpt en earcuff som man måste ha 2 hål över varann för att kunna använda. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Dessie

är vantarna stickade?? :O har letat efter sånna as länge :O

2012-01-12 @ 21:23:54
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0