Du är som en skrubborste

Blev en jobbig dag på jobbet, mycket att göra och tiden blev för kort. Men efter ett tag gick allt lättare och man fick hjälp med att städa hela butiken. Jobba i morgon igen då, 8 till 17. Har inte hunnit med att fixa några inlägg så hoppas att ni står ut. Var inte hrmma idag förän 8 och nu ligger jag på sängen med älskling.

Och en rolig grej jag fick höra av killen min. Han har blivit tvkändis nu! Haha, han är för charmig han (; Snyggt att se han ganska full, säga "jag går nu" och så springer han iväg i bara kalsonger och strumpor över en bilparkering. Jag bara måste se nästa avsnittet av det programmet (;

Kommentarer
Postat av: my

Haha x)

2012-01-04 @ 14:29:19
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0