Fuling


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 + SB-700

Bilden är fotad på Hasse (aka fuling) för någon dag sen när jag provade blixten. Håller på och lär mig blixten mera för att kunna den hyffsat bra till på onsdag. Inte lätt med extern blixt (;

Idag har jag inte gjort mer än gått en runda med mamma runt Upplanda. Försöka bli av med träningsverken sedan simningen i fredags och ridningen igår, med mera träningsverk nu. Japp japp. Vilket härligt liv (;

Ridning blir det mera av på onsdag morgon, kanske ska ta med mig kameran? Ta någon bild på hästarna.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja tydligen var det ett helt gäng som skulle fotogarfera på Cafe Opera, jag trodde DV bara skulle ta en person, men tydligen ska fler dit xD



// Felle

2012-01-24 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0