Gårdagen


Fotad med mobilen

Gårdagen var lite seg, jag vaknade inte förän 11 tiden. Frukost och så blev det soffhäng. Mysigt med älskling :) Runt 1 sprang jag igenom duschen, fast kom inte iväg till garaget direkt. Skulle man kunna säga (; Halv 3 eller något sånt, så var vi i garaget och meckade cadillac.
Var väl där i någon timme och glodde, då man inte direkt är den smartaste av alla som var där (;
J och A kom hem och då blev det tänk på mat. Slutade med pizza i Skärplinge, mums! Killarna tog med sig pilsnern tillbaka till garaget och så vart man där hela kvällen med trevligt sällskap.

För mig blev det en lite tidigare hemgång då jag gick upp tidigt i morse för att komma iväg till stallet, men älskling och de andra tog sig en runda och hade kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0