Tankar


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 + stativ + fjärrutlösare

Går igenom den 25 i huvudet hela tiden, shit vad jag redan nu är sjukt nervös. Jag borde klara det, jag har min utrustning och jag kan kameran, blixten är på väg hem till mig och jag har fotat lite vimmelbilder förr. Det borde gå vägen. Men vad man är nervös.. Jag har inte direkt gjort något sånt här stort förr. Nerverna sitter på utsidan.
Sedan har jag inte bestämt mig om jag ska åka hem vid 22.00 när det är "slut" eller om jag ska vara kvar till 03.00 eftersom att jag kan. Hur många får komma in på Café Opera? Om du inte är kändis eller press kommer du typ inte in. Ska jag göra som brorsan sa, "du ska vara kvar, för du får aldrig vara där igen". Beslutrångest.

Då har jag lite att fixa, måste prata med morbror om jag kan få sova hos han och ta ledigt från skolan. Det visar sig, ska överlägga lite prat med mamma senare (;

Nu ska jag äta lite innan jag tar tåget till skolan, en "rolig" mattelektion på 70 min står framför min näsa. Jag hatar matte.

Kommentarer
Postat av: my

stanna kvar :D

2012-01-18 @ 21:23:37
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0