Vinter utan snö


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Ännu en dag på jobbet, skönt. Har fått mycket gjort. Dessvärre fick jag gå upp tidigt för att vara på Gina till 8. Inte skönt att gå upp tidigt på lovet eller. Fast nu tycks det vara ledighet för mig ett tag :) Fast jag ska aldrig säga aldrig, dom kanske ringer in mig i morgon, vem vet (;

Så i morgon ska jag försöka att plugga lite - ja, jag vet, skittråkigt - och så ska jag äntligen få upp er överrasking. Den har blivit ganska försenad nu som inte var planerat.

Sen tänkte jag även försöka göra ett 2011 i bilder, skulle det vara kul att se?
Mina bästa bilder från varje fotografing och allt anant som jag fotat :)

Kommentarer
Postat av: Vilja Lindgren

Fin bild :)

2012-01-04 @ 20:06:47
URL: http://assashiiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0