Benlindor

I måndags under mitt ridpass uppyäckte jag och Nellie en märklig sak. En av benlindorna på frambenen var borta. Jag red iväg för att kolla vart den tagit vägen och hittar den en bit bort. Tyckte däremot att den såg konstig ut och en aning för kort. När Nellie tar upp lindan är kardborren helt borta. Benlindan hade gått av!

Jag hittade på den andra delen när jag var i galoppen och arbetade och såg den snabbt i gräset. Helt sjukt hur en benlinda kan gå av, har jag aldrig varit med om tidigare. Okej att den hade gått upp och lossnat, men att den går AV. Det var så sjukt.

När den andra framlindan oxå lossnar så valde jag att ta bort alla. När jag har ridit med benlindorna en gång så är jag mindre nöjd med dom. Den ena har gått av och den andra lossnar. Hmm, tveksam på hur bra kvalite det är på sakerna.


Kommentarer
Postat av: my

det borde du säga till dom så du får pengarna tillbaka!

Svar: Har pratat med dom och de ska skicka nya benlindor :)
Linda Enarsson

2012-07-23 @ 19:49:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0