Lgh nr 6, trappa 3

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
2 tvättmaskiner körda, nu är 3 nya igång. Känns skönt att ha 3 att välja på, så mina hästsaker blir tvättade och rena! Samtidigt som vardagskläderna, inte illa.
Känner mig duktig som bara fick ringa mamma 2 ggr + ett besök och att mormor som även bor i huset fick hjälpa till. Haha! Hoppas det går lite bättre nästa gång de ska användas (;
 
Idag har jag även hunnit med att köra bil till Tierp med mormor för att springa på lite apotek och få reda på att leverantören har slarvat och skickat mina saker till något annat apotek. Grattis... Så får åka dit ännu en dag, så visar sig när det blir, i morgon eller fredag.
 
Det som ska göras idag mera är att 3 maskiner tvätt ska göras, dammsuga och diska, även ner till ICA och handla lite. Så rolig dag har jag att se fram emot (;
 
Hoppas inte alla dör av tristess nu för att läsa om livet att flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0