Snabbtitt

Foto: Nellie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Red i dressyrsadeln och hade Nellie med som fotograf. Hela 1 500 bilder blev det, undra hur många som får vara kvar? (;
 
Iaf så gick det hyffsat, han var en aning okoncentrerad, var alldeles för pigg och så fick vi lite saker som distraherade oss. Vad som hände, visar jag i morgon. Mycket förbannad och kommer ringa samtal i morgon.
Tillbaka till passet, red igenom honom och han var idag mycket emdgörlig att ställa och böja i båda varven, annars brukar bara höger gå bra (; Han tappade formen ganska mycket men mot slutet då jag hittade mera ridning så gick det mycket bättre, han släppte inte så mycket och jag fick mera tryck i honom. Så härlig häst att arbeta med. Nu vill jag bara att han ska få massor av muskler och börja dressyrträna :)
 
Resten av bilderna får ni i morgon, och jag hoppas på bra väder för då det ev blir hoppning (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0