Börjar dagen bra

Har redan hunnit med att äta frukost, kolla i Oriflame kataloger + beställa, ha ansiktsmask, ta en bildbeställning och nu sitter jag och kollar igenom alla bilder min snälla syster fotade igår på mig och Bello. Najs!
Känner mig duktig som har legat i från första början, vissa delar av morgonen har jag kolla på tv samtidigt som något annat. I like it!

Älsklingen skjutsade hem mig i morse, där av den tidiga uppgången ur sängen kl 6 på morgonen (;

Flera saker ska hända idag, som att trava ved, stallet, sola och kanske göra en make up som jag såg på tv här om dagen.

Det är även några som vill ha lite mera tips på hur man fotograferar hoppning, eller hästar över huvud taget, så ska försöka knåpa ihop ett par bra inlägg som man kan tänka på och även inställningar, vad som är bra och inte :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0