Bra att ha

 
Killen kommer att få lägenhetsnyklarna på söndag. Wow.
Så igår när jag ändå skulle till Uppsala passade jag på att köpa lite småsaker. Som Ellan fint uttryckte det "sånt som mamma alltid serverar en", alltså sånt som alltid finns hemma och man är så van att det finns :)
 
Så på Åhlens och Kicks blev det topz, bomullsrondeller, make-up svampar, nagelsax och en ansiktsmask på rean (; Var även in på Gina en snabbis för att handla en ny deo, gillar verkligen den med jordgubb, mm! Och så blev det en nagelfil. Vissa gånger är det även bra att man har lite koll på vad som finns bakom de låsta dörrarna i en affär, jag hade sett den gula väskan på lagret och velat ha den länge. Och när jag såg att den fanns på hemsidan, frågade jag personalen och vips så fanns det en kvar. Älska!

Kommentarer
Postat av: Ellan

Haha ja så sant så ;)

2012-06-28 @ 12:46:39
URL: http://ekphaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0