Gårdagens ridpass








Foto: Sofie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8

Avslutar med en busbild (;
Blev ett pass med nya sakerna igår, och så hämtade jag hem dressyrsadeln - och ja, jag vet att mna stigläder är för korta. Jag är inte van med dressyrsadel och tycker bättre om kortare läder, men nu på bilderna såg de värre ut än vad jag tyckte att det kände.
Tillbaka till ridningen, han var mycket fin, lyssnade bra för skänklar och jag kunde börja använda lite mera vikt än vanligt, han gjorde klockrena skänkelvikningar, så länge han inte överreagerade och rumpan gick först.
I galoppen tyckte syrran att det skulle vara roligt med lite galoppombyten, det tyckte Bello oxå (; Min fina dressyrpolle förvandlades till en skjuta rygg och krulla ihop nacken häst. Haha. Men han är bra söt, den hästen, söt söt.

Tycker ni att vi passar i outfiten röd-vit-blå? :)

Kommentarer
Postat av: my

jättefina :D

är det din sadel? :)

2012-06-12 @ 15:19:41
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Linda

Korta och korta, du ska ju ha dem så att DU tycker att det KÄNNS bra!

Han ser i alla fall verkligen ut att trivas under dig, ni kommer ju bli livsfarliga på banan. :D

2012-06-13 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0