Stallet och Bello


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Vaknar halv 9 och 9 är jag i stallet, bäst att ligga i (; Borstar och gosar en massa med Bello innan jag gör i ordning och tar en ridtur. Han var så mycket mera lyhörd för skänklarna idag och arbetade på bra redan från början, kändes super! Blev lite galopp även idag, mest långsidor och nån enstaka volt. I traven kändes han väldigt fin och det blev lite skänkelvikningar och volter för att hitta formen och stödet. I skritten vill han helst stanna och tappar ganska mycket framåtbjudning, men det kommer om man får honom uppvärm och skrittjobbar han efter traven eller liknande. Men lyckat pass! :)

Sedan fick han stå inne och äte medan jag gjorde lite stallsysslor, ut i hagen igen och lycklig kille! Haha.
Tycler ni att jag skriver för lite om Bello? Jag skriver inte om varje pass och när jag är i stallet, som jag hoppas att ni förstår att jag är. Klart jag tar hand om min häst :)

Kommentarer
Postat av: my

det är lagomt :D

2012-06-01 @ 15:46:12
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0